۹ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۳

پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری برای شهیدان نیلفروشان وشیخ نبیل

پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری برای شهیدان نیلفروشان وشیخ نبیل

قم- آیت الله حسینی بوشهری در پیام‌های جداگانه‌ای، شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام عباس نیلفروشان و مجاهد نستوه حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ نبیل قاووق را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیام تسلیت آیت الله حسینی بوشهری در پی شهادت سردار عباس نیلفروشان از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و شیخ نبیل قاووق از اعضای شورای مرکزی حزب‌الله که در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی همراه با سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله به درجه رفیع شهادت رسیدند به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت مجاهد نستوه حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ نبیل قاووق از اعضای شورای مرکزی حزب‌الله که در حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی همراه با سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله به لقای الهی رسید موجب تألم و تأثر بسیارگردید. آن روحانی گرانقدر عمر مبارک خود را در علم و عمل در راه خدا گذراند و در بنیان مرصوص حزب الله لبنان سال‌ها در راه آزادیِ قدس شریف مجاهدت کرد.

اینجانب شهادت این شهید گرانقدر را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، حزب الله قهرمان و مردم غیور لبنان و همه دوستان و همرزمانش تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه رب جلیل برای آن شهید والا مقام علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام، سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس موجب تألم و تأثر گردید. آن مجاهد نستوه که به عنوان مستشار سپاه در لبنان در حال خدمت به جبهه مقاومت بود، از جمله رزمندگانی بود که در سنگر دفاع مقدس، جبههٔ مقاومت، امنیت کشور و دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم السلام سال‌ها مجاهدت کرد و پس از عمری فداکاری در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی همراه با سید مقاومت در راه آزادیِ قدس شریف به شهادت رسید.

اینجانب شهادت این شهید گرانقدر را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، بیت معظم آن شهید و همه دوستان و همرزمانش تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه رب جلیل برای آن شهید والا مقام علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

کد خبر 6241339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha